مطلقا جایی برای فریاد کشیدن ندارم! مگه ممکنه از درد و سنگینی تجاوز گروهی به یک دخترک ۵ ساله مهاجر بشه خوابید ؟؟؟ دقیقا در مرز جنونم ... گاهی تا سرحد مرگ از خدا بدم میاد ، شاید اصلا نیست ... یا اگر هست خیلی ... یه!!!
تحریر خیال...ما را در سایت تحریر خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71