تحریر خیال

خرید بک لینک
کاش یه حس هایی رو میشد دوباره تجربه کرد ...

اما راستش تو خیییییلی دوووووری ...

تحریر خیال...

ما را در سایت تحریر خیال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 7:36

مطلقا جایی برای فریاد کشیدن ندارم! مگه ممکنه از درد و سنگینی تجاوز گروهی به یک دخترک ۵ ساله مهاجر بشه خوابید ؟؟؟ دقیقا در مرز جنونم ... گاهی تا سرحد مرگ از خدا بدم میاد ، شاید اصلا نیست ... یا اگر هست خیلی ... یه!!!

تحریر خیال...

ما را در سایت تحریر خیال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38

همیشه و در هر حال باید نوشت ، این اخرین سنگر بودنه توی این دور و زمونه ، حالا مردم هرچی میخوان بگن ... تو لااقل خودت باش و بنویس ...

مضمونی مثل این رو البته با حواشی بسیار به دستخط نوشتم و ازش عکس گرفتم و براش فرستادم ... خوندن از روی دست خط یه چیز دیگه ست !

تحریر خیال...

ما را در سایت تحریر خیال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38

بدترین بخش نبودن کسی برای سالها اینه که اون دیگه اون آدم گذشته نیست !

تحریر خیال...

ما را در سایت تحریر خیال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38

ای کاش می فهمیدی اگر به ازدواج با تو فکر می کنم،نه آن دخترِ ترشیده یِ شمسی خانومم،نه دختر بچه ای که شب ها از ذوقِ زودتر لباس عروس تن کردن، خوابش نمی برد!من فقط دختری عاشقم که بدونِ تو، شعرهایم هدر می تحریر خیال...ادامه مطلب

ما را در سایت تحریر خیال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38

صفحه بندی